mandag den 2. februar 2015

Drik dig sund



I morgen skal jeg lave min trylledrik klar. 
Spændende.
Der skal sis og presses gennem et gammelt viskestykke, der alligevel skal degraderes til klud, så det hele kommer med. 
Og voilà - så har jeg min forrygende sundhedsdrik, der ikke behøver at blive opbevaret i køleskab. Den kulle kunne holde længe hvorsomhelst. Ikke så mærkelig med de kraftige ingredienser, jeg har brugt. Ingefær, hvidløg, den hotteste hotte chili med mere. Du kender opskriften.

De tørre rester kan jeg blande med olivenolie og bruge i madlavning. Jeg elsker stærk mad. . .

Advarsel: smagen er mega stærk!

Dosering: begynd med en teskefuld af drikken dagligt - og det er på eget ansvar!

Sæt langsomt dosis op, indtil du er oppe på et lille glas hver dag

Hvis du fejler et eller andet, anbefales det at tage en skefuld 5-6 gange om dagen.

Som sagt - drikken er stærk, så tag et stykke appelsin eller et stykke agurk bagefter, hvis det brænder i munden (og det skal det nok gøre!). Du skal ikke fortynde med vand, men tage den ren.
Tag ikke drikken på tom mave. Du kan blive dårlig, når du ikke er vant til så stærke sager.

Alle kan have gavn af drikken - også gravide og børn.
It's all natural

NB: det er ikke mig, der har fundet på opskriften - jeg har den fra 'earth we'

Ingen kommentarer:

Send en kommentar