torsdag den 25. oktober 2012

SJÆLEREJSER





Man kan rejse på mange måder, og uanset måden kan man opleve nyt, når man er åben og nysgerrig. . . 

Sådan er det også med sjælerejser.

Da jeg for en del år siden opdagede det, man kalder 'den alternative verden', var jeg flere gange i regression for at se på tidligere liv for at finde en sammenhæng mellem dem og nogle af de udfordringer, jeg havde i mit nuværende liv. Det var interessant og spændende, og jeg blev meget nysgerrig! Så efter at have oplevet det nogle gange hos en terapeut begyndte jeg at udforske det for mig selv og også med klienter, der kom for at få healing. 
På den måde fik jeg mange spændende oplevelser. Det var som at se en film fra en anden tid, og tit gav det mig forklaringer og sammenhænge. 

Jeg har altid haft en livlig fantasi og altid digtet historier, men når jeg lukkede øjnene og så indad, oplevede jeg ting, som jeg ikke bevidst kunne have fundet på. Nogle gange oplevede jeg ting fra en tid og fra steder, som jeg overhovedet ikke kendte noget til, og som jeg bagefter kunne få bekræftet i mit efterhånden meget brugte leksikon. Det gav mig kuldegysninger at opdage, at det, jeg så, var rigtigt. . . 

Jeg blev efterhånden overbevist om, at dette liv ikke er mit eneste, men at det bare er et ud af mange. Og det er heller ikke kun her på denne jord, jeg har min gang.

Som clairvoyant har jeg kigget efter for andre, hvor de har været før, men ved en sjælerejse har klienten mulighed for at være sin egen clairvoyant. Det er en stor fordel, når folk selv kan se og opleve at gå ind i andre liv eller måske livet mellem livene. 

En gang fortalte jeg om nogle af mine oplevelser til en ven, som syntes, at alt det her med tidligere liv lød meget spændende. Jeg sagde til ham, at han da 'bare kunne lukke øjnene og  se efter', for sådan gjorde jeg jo. Til det svarede han, at han ikke så andet end en sort skærm, hvis han prøvede. 

Måske kunne det have givet ham noget, hvis han havde fået hjælp til at komme ud at 'rejse'. For det er ikke altid, at man kan klare sig uden en vejviser af en eller anden slags. 

På en sjælerejse er jeg 'vejviseren'. Og i de fleste tilfælde sker det, at klienten oplever sig selv i en anden tid og et andet sted og finder en mening med noget af det, som han eller hun tumler med i dette liv.

Der sker det, der skal ske og det, man er klar til. 

Selvom jeg oplever, at der kommer en masse healing med på en sjælerejse, er det ikke en behandlingsmetode. Det er snarere en metode til at opdage eller uddybe nogle temaer, man har brug for at arbejde med i sin personlige udvikling.

Og for mig at stå ved siden af som støtte på rejsen er en smuk og givende oplevelse. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar