torsdag den 11. juli 2013

Min yndlingsjuice. . .

Jeg har fundet min yndlingsjuice. . . Uhm, siger jeg bare. Har eksperimenteret med 117 forskellige, men forleden fik jeg lavet den hidtil bedste:

Her er ingredienser til 2 store glas:

1/2 ananas
1 æble
1 tyk skive citron
1 lille stykke ingefær
1 banan
1 kvist mynte
1 spsk olivenolie


Skræl ananas og skær i mindre stykker

Skær æblet i både - det eneste, du  behøver at fjerne, er stilken


Så kommer du ananas, æble, citron og ingefær i din slowjuicer

Derpå blender du saften sammen med (den skrællede) banan og myntebladene

kommer du en sjat olie i og rører godt rundt. . . 

Voilà - det er det!





Her er ingredienserne til den herligste juice

Jeg har set, hvor ananasserne gror - Sydindien! Åhhh, hvor jeg længes!


Her er en af banangaderne i Goa. . . Længes endnu mere!

Her er den juice, jeg lige har drukket, så nu er jeg frisk og fuld af energi til dagens opgaver og udfordringer. . . 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar